Startup-teszt: így döntheted el, hogy lenne-e igény az ötletedre

2015. március 5. 10:34 ujnemzedek.hu
Sosem volt olyan egyszerű a vizsgálódás, mint napjainkban, mutatunk pár tippet, hogy mivel érdemes kezdeni.

Mielőtt az ember belevág egy vállalkozásba, jól teszi, ha tájékozódik arról, hogy egyáltalán érdemes-e elkezdenie a dolgot, számíthat-e arra, hogy az emberek keresni fogják a terméket vagy a szolgáltatást. Napjainkban ez könnyebb, mint valaha. Az entrepreneur.com összegyűjtött pár tippet, hogy simán menjen a start.

 

Ismerd meg!

A tájékozódás elengedhetetlen, mielőtt belevágnál. Hány szereplő van a piacon? Mitől sikeresek ők? A Google a barátod! 

 

Ismertesd meg!

Még azelőtt bemutathatod a terméket/szolgáltatást, mielőtt az ténylegesen kapható lenne. Indíts egy blogot, szerezz látogatottságot! Érdemes a különböző „kérdezős” weboldalakon, fórumokon posztolgatni, hogy ki mit gondol, miért venné, vagy nem venné igénybe azt, amit kínálsz.

 

Add el!
A különböző crowfunding, vagyis közösségi finanszírozó oldalakon anélkül lehet összegyűjteni a kezdőtőkét, hogy tényleges termékkel rendelkezne valaki. Csak az ötletet és egy látványtervet kell feltölteni, ha az internet vastagabb pénztárcájú felhasználóinak megtetszik, akkor ők utalnak egy tetszőleges összeget.

 

 

Kerülj lépéselőnybe! (Kép:instantoffice.com)

 

 

Tedd széppé!
A weboldal dizájnja nagyban meghatározza a felhasználói élményt. Legyen stílusos, egyszerű, és átlátható. Kérj meg ismerősöket, hogy teszteljék az oldalt, mennyire könnyen tudnak onnan rendelni, tájékozódni.

 

Elemezd!

Az analitika egy fontos dolog, ha az ember rá akar jönni, hogy mit keresnek a vevők az oldalon. Az olyan programokkal, mint például a Goggle Analytics, számtalan dolgot megtudhatunk a weboldalunk látogatóiról – például, hogy mire keresnek rá a leggyakrabban, hova kattintanak a legtöbbször, de   még azt is, hogy helyileg honnan keresik fel az oldalt. 

 

 

 


Kapcsolódó cikkek