Hiányzó betűkkel folytatódik a véradó kampány

2016. szeptember 9. 10:11 ujnemzedek.hu

Folytatódik a MissingType kampány: köztereken tűnnek el az A, B és O betűk a feliratokból. A vércsoportokat alkotó betűk 2015 júniusában kezdtek eltünedezni köztéri cégtáblákról és reklámplakátokról, felhívva a figyelmet a véradás fontosságára. Akkor 10 nap alatt 30 ezer új véradó jelentkezett a felhívás hatására.

 

A díjnyertes kampány most visszatér és globálisan folytatódik, 22 országban, az NHS koordinálásával. A véradást támogató kampányra óriási szükség van, hiszen például Angliában 24 százalékkal csökkent a véradó személyek száma 2005 és 2015 között. A kampányhoz több vállalat csatlakozott, köztük a Microsoft, vagy brit focicsapatok, mint a Manchester City - írta a pr examples. (marketinginfo.hu)